niedziela, 10 stycznia 2010

Przydatne linki

Właśnie wpadłam na pomysł, żeby je poumieszczać, jako, że niektóre działania świetnie reklamują się same.
Usunęłam poprzedniego posta bo ktoś mi powiedział, że słodzę i podlizuję się władzom. Otóż nie, pierwszy raz dostrzegłam pozytywy działań lokalnych władz, działań realizowanych trochę po omacku , ale od czegoś trzeba zacząć. Nie jest źle jak na początek. Duże znaczenie ma aktywna działalność stowarzyszenia cyklistów i ich szerokie na świat spojrzenie. Właśnie umieściłam linka do ich strony: Szklarska Poręba na dwóch kółkach. Niby tylko wytyczają ścieżki rowerowe, a tak naprawdę maczają palce we wszystkim. Np. ostatnio wytyczyli artystyczną trasę rowerową. Przydałaby się jeszcze taka trasa na biegówkach (dzisiejszy pomysł mojej koleżanki) oraz spacerowa. Ze spacerem – żaden problem, gorzej z biegówkami, ktoś musi zrobić ślad. Cykliści mają jeszcze tę zaletę, że znaleźli się we władzach miasta i, jak widać z ich „przedwładnej” działalności, dobro miasta nie tylko widzą ale umieją się doń przyczynić.
Ponownie umieściłam posta, bo nigdy nie jest tak, że wszystkim można dogodzić. Miałam kilka uwag informujących, że za niektóre posty można mi sprawę wytyczyć o naruszanie dóbr osobistych. Zasięgnęłam więc opinii i okazało się - nie naruszam, wszak piszę o rzeczach ogólnie ludziom dostępnych, osobach poniekąd publicznych i dzielę się swoimi przemyśleniami na temat – a tego mi nikt nie zabroni, bo przecież demokrację mamy. Czy nie tak ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz