czwartek, 21 stycznia 2010

Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło

W związku z faktem, iż nie przeszłam do kolejnego etapu konkursu na blog roku 2009 lokując się na bardzo intratnej ( aczkolwiek fatalistycznej nieco) 13 pozycji, wracam do swoich baranów, odpuszczam konkursowy stres i z ogromną przyjemnością poświęcam się dalszym grafomańskim czynnościom oraz kontynuuję próby reklamy okolicy mojej. Wszystkim serdecznie za głosy dziękując przypominam, że mamy w pobliżu Grzegorza Ż. Szwagra, który siedzieć i milczeć zdecydowanie nie lubi więc mówi, co następuje:
Szanowni Spamobiorcy!
Było trochę głosów, iż spam kurturarny zamarł. Otóż miast tzw.karierą zająłem się tzw.życiem. I dobrze mi z tym.
Dziś zwracam się do Was z prywatą - oto mam kaprys wygrać wczasy w Egipcie, zgłosiłem foto do konkursu i potrzebuję Waszych głosów. Wystarczy wejść i kliknąć:
http://leniwiec.info/konkurs/
Zdjęcie "Teheran - tęsknota za wolnością" jest dość nietypowe jak na konkurs wakacyjny, bo z podróży do niezbyt trendy w turystyce Iranu (w 2005 roku). Jednakowoż w kontekście bardzo prawdopodobnej kolejnej rewolucji w Iranie ma dość fajny reportersko-filozoficzny przekaz. Cokolwiek to znaczy oczywiście.
Żebyście mogli je lepiej odnaleźć, załączę.
oczywiście tradycyjnie załączam wierszyk. Jako, że uderzam w komercyjne klimaty ( Egipt...), wierszyk jest adekwatny. Smacznego i dzięki za głosy!
Grzegorz Ż. Szwagier

"Nowy gatunek"

Zoolodzy grzmią w notatkach:
To się nijak ma! To jaja!
Skąd się zjawił miś - zagadka
W eukaliptusowych gajach?

Jak koala - lecz wciąż hasa
Mniejsza faza, mniejsza masa
Nie je lecz zaciska pasa
Istny miś na miarę czasów!

Zoolodzy! Cni, kochani
To nie jaja ani majak
To jest nowa twarz kampanii
Coca-Coli - Miś Cola Light

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz