środa, 15 kwietnia 2009

do nas zapraszają inni to i ja zapraszam do innych - cytuję


zaprószam na Międzyszkolny Przygląd Kabaretowy - w piątek 17 kwietnia o 16 w MDK Zgorzelec wystąpi kabaret Młotki - młodzi, których trenuję od października, wystąpią finaliści z lokalnych i okolicznych szkół tudzież jako gwiazda wrocławski studencki kabaret Idź Stąd i Nie Wracaj - z premierowym programem i paroma legendarnymi już numerami z Leśnym Ludkiem. Zaprószam, wstęp wolny. Mam też poprowadzić i coś może plumknę na otwarciu Orlika w gimnazjum nr 1 w Zgorzelcu w ten sam piątek o 12. Też zapraszam, towarzysko chociażby. Polecam świeży magazyn rowerowy bikeBoard, mam tam duży artykuł o mitologii rowerowej. Przykład, jak sprzedać wodolejstwo totalne. To jeszcze tradycyjny wierszyk, tradycyjne smacznego i do zobaczenia bawem albo i niebawem

Grzegorz Ż. Szwagier

"Enerdżajzer wiosenny"



Tysięczny wierszyk o wiośnie
Zieloność zaklęta w słowach
Że kwitnie, pachnie i rośnie
A mi się chce leniuchować

Energia we mnie wstąpiła
Trzeszczą mięśnie, drży głowa
I znowu jest we mnie siła
Że aż się chce leniuchować

Nie zmuszam się ni prze chwilę
Mam w sobie dzikość jak zwierzę
(Powiedzmy, że jak leniwiec.)
Kładę się w słońcu i leżę

Tak leniuchować mi chce się
Tak rzeczywistość mi zwisa
Zamykam oczy w bezstresie
Bo nie chce mi się już pisać

1 komentarz:

  1. Ładna nowomowa ... taka ... zaprószona ... poproszę łyk niegazowanej :)))))

    OdpowiedzUsuń