wtorek, 22 czerwca 2010

Wieści od Szwagra

Witajcie Szanowni Spamobiorcy !
Zapraszam w środę 23 czerwca o 17.30 na PYK - czyli Przegląd yyyy Kabaretów w liceum nr 12 we Wrocławiu. Wystąpią tam moje Młotki z MDK Zgorzelec, opromienione niedawnym zwycięstwem w poważnym przeglądzie o nazwie Noc-nik, też we Wrocławiu (przepraszam, że nie zawiadamiałem, ale mnie nie było, mam zwolnienie, mogę pokazać). Wiedzcie, że PYKi w Dwunastce są już legendarne i mają niesamowity klimat!

Z innych wieści: polecam O Yeti, niezbędnik górzysty prawie ekstremalnego. 15 złotych i gardło sobie podrzynam.

No to jeszcze wierszyk. Taki trochę a'propos.
Smacznego i do zobaczenia tu albo tam!
Grzegorz Ż. Szwagier
http://www.grzegorz-zak.pl/


"Prowokacja"

Raz w życiu szansa się nadarza
Raz! Wersji tej się będę trzymał
By uciec prosto sprzed ołtarza
I zrobić w trąbę dwie rodziny

Tę własną oraz tę niedoszłą
Księdza z kielichem pełnym wina
Lecz kiedy się już w długą poszło
Jak tu zobaczyć by ich miny?

Mamę, co ledwie tchu nabiera
Teścia, jak właśnie szlag go trafia
Teściową prosto od fryzjera
Brata i pana fotografa

Tatę, co flaszkę łyknie w złości
Szwagrów, co chcą mi spuścić łomot
A także innych wściekłych gości
I tę, co miała być dziś żoną

Idea przyszła w samą porę
Jak ujrzeć tę cudowną rewię
Gdy ksiądz zapyta, czy ją biorę
Może po prostu powiem: nie wiem?

Lecz kiedy wzrok mój ginie w Tobie
Pieszcząc przecudną mą niebogę
To wiem, że tego Ci nie zrobię
Lecz wiedz kochana ma, że mogę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz